Zespół Szkół w Przykonie mieści się przy ulicy Szkolnej 4A w Przykonie. 

Zespół Szkół w Przykonie składa się ze Szkoły Podstawowej w Przykonie i Przedszkola w Przykonie.

 

Szkoła Podstawowa w Przykonie mieści się w budynku A i budynku B.

 

Budynek A: 

Budynek A ma wejście odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.

 

Budynek B: 

 

Przedszkole w Przykonie:

 

Przedszkole w Przykonie ma wejście odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.

 

Dyrektorem Zespołu Szkół w Przykonie jest pani Joanna Woźniak-Skopińska. 

 

Czym się zajmujemy?

 

Szkoła Podstawowa w Przykonie jest szkołą publiczną, kształcimy w niej dzieci i młodzież w wieku 7-15 lat.

 

Przedszkole w Przykonie jest przedszkolem samorządowym. Kształcimy w nim dzieci w wieku 3-6 lat.

 

Nauka w Szkole Podstawowej i w Przedszkolu jest bezpłatna.

 

Szkoła Podstawowa w Przykonie umożliwia uczniom:

 - zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia szkoły; 

 - umożliwia rozwój ich talentów i zainteresowań poznawczych, społecznych, artystycznych i sportowych;

 - rozwijanie różnorodnych zainteresowań  poprzez organizowanie wielu form zajęć pozalekcyjnych;

 - przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty.

 

Przedszkole w Przykonie umożliwia dzieciom:

- przygotowanie do rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej,

- rozwijanie samodzielności i współpracy w grupie,

- właściwy rozwój poprzez zapewnienie edukacji, opieki i wychowania,

- wszechstronny rozwój dostosowany do indywidualnych możliwości,

- rozwijanie zainteresowań oraz uzdolnień poprzez udział w zajęciach dodatkowych.

 

Kontakt z pracownikami szkoły

Zapraszamy do sekretariatu szkoły od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:

Poniedziałek 8:00-15:00

Wtorek 8:00-15:00

Środa 8:00-15:00

Czwartek 8:00-15:00

Piątek 8:00-15:00

 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 63 279 17 21.

Możesz też wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:

Zespół Szkół w Przykonie

ul. Szkolna 4A

62-731 Przykona

 

Możesz przyjść i załatwić swoją sprawę w sekretariacie szkoły.

 

Jak trafić do sekretariatu Zespołu Szkół w Przykonie:

Wchodzisz wejściem głównym do budynku A, gdy wejdziesz do budynku zobaczysz hol. 

Przechodzisz przez hol w lewą stronę. Wejście do sekretariatu znajduje się za drewnianą ścianką. 

 

Tak sekretariat wygląda w środku:

 

Jeśli możesz, zadzwoń na numer 63 279 17 21 i umów się na wizytę - ktoś do Ciebie wyjdzie.

 

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się po prawej stronie holu pod schodami.