Zespół Szkół w Przykonie

Start

  • Start
  • DZIENNIK
  • Kontakt
  • Poczta
  • Facebook
  • YouTube
  • Galeria
  • Szukaj

Dyrekcja

  • Dyrekcja Szkoły
  • Kontakt
  • Zarządzenia Dyrektora
  • Dokumenty szkolne
  • Opłaty za wydanie duplikatów
  • Dostępność podmiotu publicznego
  • Informacja w języku łatwym do czytania
  • Standardy ochrony małoletnich

Rekrutacja 2025/26

  • Rekrutacja 2025/26 w ZS Przykona

Psycholog, pedagog, logopeda

  • Godziny pracy psychologa i pedagoga
  • Artykuły psychologa i pedagoga
  • Karta Praw Dziecka
  • Poradnik zdrowia psychicznego
  • Pomoc psychologiczna w naszej szkole
  • Pomoc logopedyczna

Zespół Szkół w Przykonie

  • Statut Zespołu Szkół w Przykonie
  • Artykuły Zespołu Szkół w Przykonie

Przedszkole w Przykonie

  • Statut Przedszkola w Przykonie
  • Artykuły Przedszkola w Przykonie
  • Plan zajęć dodatkowych
  • Wychowawcy grup przedszkolnych
  • Nauczyciele przedszkola
  • Ramowy rozkład dnia 2025/26

Szkoła Podstawowa w Przykonie

  • Statut Szkoły Podstawowej w Przykonie
  • Artykuły SP w Przykonie
  • Nauczyciele w Szkole Podstawowej
  • Godziny zajęć oraz przerw
  • Wymagania edukacyjne z przedmiotów
  • Podręczniki 2025/26

Egzamin ósmoklasisty 2025/26

  • Informacje ogólne o egzaminie ósmoklasisty 2025/2026
  • Informacje i komunikaty Dyrektora CKE 2025/2026
  • Materiały dodatkowe 2025/2026

Konkursy przedmiotowe

  • Regulamin
  • Terminarz
  • Zakres wymagań
  • Wyniki konkursów przedmiotowych

Samorząd Uczniowski

  • Regulamin SU
  • Artykuły SU
  • Skład SU

Biblioteka SP Przykona

  • Harmonogram pracy biblioteki
  • Artykuły Biblioteki SP

Sport

  • Wydarzenia sportowe

Angielski

  • Fiszki
  • Konkurs Recytatorski Poezji Obcojęzycznej

Muzyka

  • Muzyka klasyczna

DZIENNIK ELEKTRONICZNY VULCAN

Artykuły Szkoły Podstawowej w Przykonie 2024/2025

„Działamy, ponieważ czytamy” – innowacja pedagogiczna, klasa 3c

Szczegóły
Autor: Jolanta Frątczak
Kategoria: Artykuły Szkoły Podstawowej w Przykonie 2024/2025
Opublikowano: 02 grudzień 2024

„Działamy, ponieważ czytamy” – innowacja pedagogiczna, klasa 3c

„Działamy, ponieważ czytamy” to innowacja metodyczna przeprowadzana w klasie 3c. 

Zdjęcia z innowacji pedagogicznej w klasie 3c

Czytaj więcej: „Działamy, ponieważ czytamy” – innowacja pedagogiczna, klasa 3c

Fani Karolci z klasy III b

Szczegóły
Autor: Elżbieta Kusak
Kategoria: Artykuły Szkoły Podstawowej w Przykonie 2024/2025
Opublikowano: 01 grudzień 2024

Uczniowie klasy III b poznali Karolcię, główną bohaterkę książki Marii Krüger. Z wielkim zainteresowaniem śledzili kolejne przygody dziewczynki. Znalezienie przez Karolcię zaczarowanego koralika sprawiło, że jej przygody stały się magiczne, a lektura coraz bardziej interesująca.

Zdjęcia z pracy nad lekturą

Czytaj więcej: Fani Karolci z klasy III b

Spotkanie z rodzicami w Szkole Podstawowej w Przykonie

Szczegóły
Autor: Dyrekcja Zespołu Szkół w Przykonie
Kategoria: Artykuły Szkoły Podstawowej w Przykonie 2024/2025
Opublikowano: 27 listopad 2024

Spotkanie z Rodzicami

5 grudnia 2024 r. odbędzie się spotkanie z rodzicami uczniów szkoły podstawowej: 
- o godz. 17.00 - spotkanie w stołówce szkolnej z pracownikami poradni psychologiczno - pedagogicznej (podczas spotkania podjęty zostanie temat cyberprzemocy),
- spotkanie z wychowawcami w klasach.

NIE PAL ŻYCIA!

Szczegóły
Autor: Ewa Dyrtkowska
Kategoria: Artykuły Szkoły Podstawowej w Przykonie 2024/2025
Opublikowano: 26 listopad 2024

Nie pal życia

Z badań prowadzonych w Polsce i wielu krajach na świecie wynika, że większość dorosłych palaczy podjęła próby palenia tytoniu, będąc jeszcze nastolatkami. Dlatego, tak ważne są podejmowane przez szkołę działania profilaktyczne wśród dzieci i młodzieży. 

Zdjęcia z projektu

Czytaj więcej: NIE PAL ŻYCIA!

„Śladami Bilba Bagginsa” - praca z lekturą metodą projektu edukacyjnego w klasie 6c

Szczegóły
Autor: Jolanta Frątczak
Kategoria: Artykuły Szkoły Podstawowej w Przykonie 2024/2025
Opublikowano: 24 listopad 2024

Śladami Bilba Bagginsa

We wtorek, 19 listopada uczniowie klasy 6c zaprezentowali wyniki swojej, ponadtygodniowej pracy w ramach projektu edukacyjnego „Śladami Bilba Bagginsa”.

Zdjęcia z realizacji projektu

Czytaj więcej: „Śladami Bilba Bagginsa” - praca z lekturą metodą projektu edukacyjnego w klasie 6c

Własne książki i lapbooki – nasz sposób na lekturę

Szczegóły
Autor: Arleta Trzmielewska
Kategoria: Artykuły Szkoły Podstawowej w Przykonie 2024/2025
Opublikowano: 23 listopad 2024

Własne książki i lapbooki

Czytanie lektur wcale nie musi być nudne. Można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy i przenieść w świat fantazji oraz wyobraźni.

Relacja zdjęciowa

Czytaj więcej: Własne książki i lapbooki – nasz sposób na lekturę

  1. Zwiedzanie wyjątkowych wystaw w Muzeum Miasta Turku im. Józefa Mehoffera
  2. Świetlicowe przygody - wrzesień i październik
  3. "Dziady" w szkolnej sali
  4. Dzień Postaci z Bajek – Magiczne Święto Dziecięcej Wyobraźni

Strona 10 z 14

  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Ogłoszenia

  • Informacja o numerach rachunków bankowych

Dowozy

  • Dowozy w ZS Przykona

Organizacja żywienia

  • Harmonogram i opłaty
  • Jadłospis dla Przedszkola w Przykonie
  • Jadłospis dla Szkoły Podstawowej
  • Opłata za obiady w Szkole Podstawowej
  • Informacje o alergenach

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Informacja o BIP
  • Kontakt
  • Instrukcja korzystania ze strony
  • Spis podmiotów
  • Adres redakcji
  • RODO
  • Klauzula informacyjna monitoringu
  • Finanse
  • Mapa strony

Bezpieczeństwo w Internecie

  • Bezpieczeństwo w sieci

Wielkopolska Szkoła Roku

  • Wielkopolska Szkoła Roku 2017

Podróże z klasą

  • Wycieczki edukacyjne

NPRCz 2.0

  • Informacje o NPRCz 2.0
  • Artykuły o NPRCz 2.0

OSEhero

  • O projekcie
  • Inicjatywy nauczycieli

Laboratoria Przyszłości

  • O programie
  • Materiały promocyjne
  • Artykuły o Laboratoriach Przyszłości

Współpraca z TGL OTOP

  • TGL OTOP
  • Aktualności
  • OTOP

Pobierz

  • Pliki do pobrania

Copyright i polityka prywatności

Kontakt

Ta strona używa plików cookies.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.

Rozumiem